روش های ارسال توسط تابان لایت

نحوه ثبت سفارش و ارسال

تفاوتی نمی‌کند در کدام شهر هستید، با عضویت در سایت تابان لایت می‌توانید به تنوع بالایی از محصولات و لوازم برقی و حفاظتی دسترسی داشته باشید.عضویت در وبسایت تابان لایت بسیار آسان بوده و نیاز است تا شما شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و پیامک ارسال شده را داخل سایت وارد کنید. تابان لایت سفارش‌ها کاربران گرامی که در تهران سکونت دارند را از طریق پیک شهری و در مدت زمانی ارسال می‌کند. سفارش سایر نقاط ایران نیز از طریق روش‌های پست سفارشی و پیشتاز و باربری‌های مورد اعتماد به دست مشتریان خواهد رسید.

زمان حدودی پردازش و ارسال

میانگین زمانی پردازش سفارش‌ها پس از تایید نهایی توسط تابان لایت، در حدود 30 دقیقه خواهد بود. پس از تایید نهایی در صورتی که سفارش‌ها خود را قبل از ساعت 12 ظهر به ثبت رسانده باشید فرایند آماده‌سازی در همان روز و در صورتی که بعد از ساعت 12 سفارش شما ثبت شده باشد فرایند آماده‌سازی در صبح روز بعد اتفاق خواهد افتاد. سفارش‌های شهر تهران در بازه ۲۴ الی ۹۶ ساعت کاری و سفارش سایر شهرها نیز بر حسب مقصد تعیین‌شده، بسته به زمان ارسال پست متفاوت خواهد بود.ارسال سریع شهر تهران فقط در شورت هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

هزینه ارسال

هزینه ارسال سفارش در شهر تهران و سایر شهر ها بر عهده خریدار می‌باشد.هزینه ارسال به شهرستان با پست 50.000 تومان است که البته در صورت سنگین بودن کالاهای سفارشی بیش از 10 کیلوگرم ممکن است شامل هزینه اضافه‌تری شود.در صورت تمایل مشتری محترم می تواند درخواست ارسال با تیپاکس را نیز داشته باشد که در این صورت هزینه ارسال مطابق تعرفه تیپاکس است و مبلغ ارسال پس از دریافت محصول درب منزل باید پرداخت شود.

ارسال به شهر تهران با پیک انجام می شود که بسته به مسافت هزینه ارسال متفاوت می‌باشد و مبلغ هم پس از رسیدن محصولات به دست مشتری باید مستقیما به پیک پرداخت شود.همچنین امکان دریافت سفارش به صورت حضوری توسط مشتری در آدرس فروشگاه وجود دارد.هزینه ارسال توسط پیک و زمان رسیدن پیک به مقصد هیچ گونه ارتباطی با تابان لایت نداشته و وابسته به راننده پیک است.همچنین مشتریان گرامی جهت اطمینان خاطر می توانند خوشدان اقدام به گرفتن پیک نمایند،بدیهی است که قبل از گرفتن پیک باید با کارشناسان تابان لایت هماهنگی صورت پذیرد.

سفارش های سنگین و بزرگ

سفارش‌های ثبت‌شده در فروشگاه اینترنتی تابان لایت، با توجه به نوع حمل آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلفی ارسال می‌شوند.
شما می‌توانید هر کدام از روش‌های بالا را هنگام ثبت سفارش در وبسایت تابان لایت انتخاب کنید. توجه داشته باشید، درصورتی که کالای انتخابی شما ابعادی بیش از یک متر(داکت،لوله برق،مهتابی) داشته باشد و یا وزن آن بیش از 25 کیلوگرم باشد توسط باربری ارسال می گیردد و باید کرایه آن را پس از دریافت به باربری پرداخت کنید.

نحوه انصراف از سفارش

به دلیل وجود مسائل مالیاتی و اداری مرجوع کردن سفارش پس از ثبت کامل سفارش و پرداخت مبلغ امکان‌پذیر نمی‌باشد،به همین جهت از کاربران محترم درخواست داریم تا قبل از سفارش تمامی مشخصات و نکان فنی محصول،نحوه ارسال و سایر موارد را به دقت مطالعه و بررسی نمایند و سپس اقدام به پرداخت نمایند.بدیهی است که ثبت سفارش به منزله قبول شرایط و سیاست های تجاری مجموعه تابان لایت است.

در صورتی که هرگونه سؤال در رابطه با نکات فنی و مشخصات محصولات ،نحوه ثبت سفارش و شرایط و زمان ارسال را داشتید می توانید از طریق شماره های درج شده قبل از ثبت سفارش با کارشناسان تابان لایت در ارتباط باشید.77802140-021 و 09366035321

می خواهم سفارشم در کوتاه ترین زمان ممکن به دستم برسد،چطور امکان‌پذیر است؟

در صورتی که می خواهید سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن (طی همان روز) دریافت کنید،قبل از ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های مورد نیاز انجام شود و ارسال سفارش شما تسریع شود.در نتیجه در صورتی که در سایت ثبت سفارش انجام دهید.ارسال سفارش شما مطابق روال عادی که در بالا ذکر شده است انجام می‌شود.